** באתר לא ניתן לצבור / לממש נקודות מועדון. ולא לשלם באמצעות שובר זיכוי, גיפט קארד אפריל, כרטיס BUYME, תווי קנייה או כל כרטיס נטען אחר.

האמור רלוונטי ביחס לרכישות שבוצעו בסניפי הרשת:

החזרות/ החלפות
רוצים להחליף או להחזיר מוצר שרכשתם? אין בעיה! ודאו שהמוצר לא היה בשימוש ושהוא לא נפגם או ניזוק, הגיעו לאחד מסניפי אפריל עם המוצר באריזתו המקורית, הקבלה או פתק ההחלפה (עד 14 יום מיום הקנייה) וזה הכל! בסניף תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי לבחירתכם
** החלפות / החזרות יתבצעו בסניפים בלבד **
בכל שאלה נוספת צוות שירות הלקוחות של רשת אפריל ישמח לסייע - בטלפון: 1-700-701-133 / באימייל: [email protected]

משלוחים
הזמנתם מוצר באתר? תתחדשו! עכשיו תבחרו כיצד לקבל אותו:
שליח עד אליכם- 15 ₪. משלוח חינם בקנייה מעל 195 ₪
איסוף עצמי ממשרדי אפריל – ללא עלות ובתיאום מראש. כתובתנו: משכית 4, הרצליה פיתוח, בניין C, קומה 5. בימים: א׳-ה׳, בין השעות: 10:00 עד 16:00.

זמני משלוח:
• שליח עד הבית / ממקום עבודה – כ 5 ימי עסקים מביצוע ההזמנה, לרוב הרבה לפני כן! ביישובים מרוחקים (אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן) נשתדל אך לא נוכל להתחייב להגעת השליח כמו בשאר חלקי הארץ. לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח באמצעות חברת שילוח. חלוקת החבילות מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 18:00 (לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג). השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו.
• איסוף עצמי ממשרדי אפריל – החבילה תהיה מוכנה במשרדנו עד כ 3 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ואנו נשמור אותה למשך 10 ימים במהלכם נציגינו ייצרו עימך קשר טלפוני לתיאום איסוף החבילה (ניתן לאסוף את החבילה בתיאום מראש בלבד).

מעקב אחר משלוחים:
הזמנותיכם נארזות בקפידה ומועברות לחברת השליחויות תפוז העובדים במלוא המרץ בכדי לספק את הזמנותיכם בזמן. על מנת לעקוב אחרי משלוח שנשלח עם שליח עד הבית יש להיכנס לאתר חברת המשלוחים תפוז ולהכניס מספר משלוח / שם מלא / מספר הטלפון אשר באמצעותם ביצעתם את ההזמנה.
במידה ולא איתרתם את המשלוח באתר חברת המשלוחים תפוז ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אפריל בדוא"ל: [email protected]

הערות משפטיות: הגנת הצרכן/ביטול עסקה/מכירה ו/או כשל תמורה:
לקוח רשאי לבטל הזמנה רק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
• ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה באחת מן הדרכים הבאות:
1. בעל פה – בטלפון : 1-700-701-133 או בסניף הרלוונטי;
2. בדואר רשום – רחוב משכית 4 הרצליה;
3. בדואר אלקטרוני בכתובת [email protected];;
4. בפקס מס' 09-9575180;
5. ברכישה מקוונת – באמצעות האתר;
• בעסקת מכר מרחוק, רשאי כל צרכן לבטל את העסקה תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה ו/או ממועד קבלת המוצר (לפי המאוחר), ולגבי צרכן הנכלל באוכלוסיות המיוחדות (אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש) בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה ו/או ממועד קבלת המוצר לפי המאוחר.
• במקרים בהם מבקש הלקוח לבטל עסקה עקב פגם במוצר ו/או בעקבות אי התאמה בין המוצר שקיבל ובין הפרטים שנמסרו לו על ידי אפריל ו/או בעקבות אי הספקת המוצר במועד ו/או בשל כל הפרה אחרת שלטענתו נגרמה לו על ידי אפריל, הוא יפנה לאפריל באחת מן הדרכים המצוינות לעיל לעיל ובכפוף לנכונות טענותיו יוחזר לו כספו ללא גביית דמי ביטול.
• בגין ביטול עסקה שלא מהטעמים המנויים לעיל יגבו דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100₪לפי הנמוך מבניהם. אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יהיה חיוב דמי ביטול.
• לא ניתן לבטל עסקה ביחס למוצרים פסידים.
• בעסקאות בהן ניתנה מתנה/ות יחד עם המוצר שהוזמן, והלקוח מבקש לבטל את העסקה – ינוכה ₪50 מסכום ההחזר הכספי עבור כל מתנה שניתנה ללקוח ולא הוחזרה על ידו יחד עם המוצר.

ביטול עסקה באפריל אונליין
ביטול הזמנה מותנה בכך שהחבילה טרם נשלחה עם חברת השילוח. ביטול הזמנה שבוצעה על ידי הלקוח באפריל אונליין תתבצע באמצעות מסירת הודעה בעל פה או בכתב באחד מערוצי התקשורת שלנו ובהתאם להוראות חוק להגנת הצרכן.
בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו המלא, מספר תעודת הזהות של מבצע הרכישה וכן את פרטי ההזמנה המלאים.
במידה והלקוח מבצע ביטול עסקה טלפוני יש לספק מספר נייד המשויך להזמנה.
ניתן לבטל את ההזמנה דרך ערוצי התקשורת הבאים:
1. בעל פה במספר הטלפון 1-700-701-133 או באחד מסניפי רשת אפריל הפרוסים ברחבי הארץ, לרשימת הסניפים לחצו כאן.
2. בתחתית הדף הראשי באתר בטופס יצירת קשר.
3. בדואר אלקטרוני של שירות הלקוחות בכתובת [email protected].
4. בפקס מס' 09-9575180.
5. בדואר רשום למטה החברה כתובת רחוב משכית 4 הרצליה. ת.ד 4018
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א -1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק)."

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות בתקנון האתרובהתאם לאמור בעמוד משלוחים והחזרות.

למידע נוסף על ביטול עסקה לחצו כאן>>
לתקנון האתר לחצו כאן>>
לתקנון מבצעים לחצו כאן>>